Casetă de direcție1.Carcasa 2.Carcasa cilindrului 3.Cremaliera 4.Piston5.Pinion 6.Bara de torsiune 7.Corpul valvei8.Bucsa de control 9.Bieleta 10.Alimentarea cu ulei a canelurilor radiale 11.Alimentarea cu ulei a canelurilor 12.Marginea alimentarii cu ulei 13.Caneluri axiale 14.Canelurile de retur al uleiului15.Muchia canalului de retur ulei din caneluri 16.Camera de retur a uleiului 17.Caneluri radiale18.Caneluri radiale 19.Valva refulare presi­une si limitare debit 20.Pompa servodirectie 21.Rezervor pentru lichidul hidraulic al cilindrilor

 

 

Caseta de directie electro-hidraulica (EHPS)

Beneficiile sistemului electro-hidraulic

 

De obicei, motorul menține in funcțiune in permanenta pompa de direcție. Ori­cum, acest aranjament nu este eficient din punct de vedere energetic. Datorita acestui fapt, ZF a dezvoltat sistemul de tip EHPS (Electro Hydraulic Power Steering) si blocul cu alimentare de la rețea. Sistemul electric al autovehiculu­lui pornește ultimul, având ca rezultat economisirea energiei cu până la 75%, in funcție de încărcare si de strategia de control. Bineînțeles, toate avantajele specifice casetei de direcție cremaliera- pinion si a celei de tip compact precum senzația, precizia si siguranța, rămân in­tacte. In plus fata de conservarea energiei, mai sunt si alte avantaje atunci când siste­mul de direcție funcționează indepen­dent de motorul cu combustie interna. Caseta…

Citeste continuarea Aici