Porsche continua sa se concentreze constant pe e-mobilitate, gama Cayenne urmand exemplul Panamera si prezentand acum un hibrid plug-in ca nou model de varf.

Cayenne Turbo S E-Hybrid si Cayenne Turbo S E-Hybrid Coupe isi iau puterea de 500 kW (680 PS) din interactiunea inteligenta a unui motor V8 de patru litri (404 kW / 550 CP) cu unul electric, integrat cu transmisia Tiptronic S cu opt viteze (100 kW / 136 PS). Cuplul maxim al sistemului de 900 Nm este disponibil imediat de peste turatia de ralanti. Ambele modele accelereaza de pe loc la 100 km / h in 3,8 secunde si ating o viteza maxima de 295 km / h. Aceasta performanta exceptionala este asociata cu un nivel ridicat de eficienta: CayenneTurbo S E-Hybrid si Turbo S E-Hybrid Coupe pot parcurge pana la 40 de kilometri cu zero emisii. Consumul mediu masurat NEDC este de 3,9-3,7 l / 100 km (combustibil) si 19,6-18,7 kWh / 100 km (electric).

In plus fata de cele doua modele de top, gama hibrida de la Porsche include acum noul Cayenne E-Hybrid Coupe, cu o putere a sistemului de 340 kW (462 PS), un cuplu de 700 Nm si o autonomie electrica de pana la 43 de kilometri. Cayenne E-Hybrid, care are acum un filtru de particule pentru benzina, este din nou disponibil la comanda.

Viteze de pana la 135 km / h doar cu propulsia electrica
La fel ca toate hibridele plug-in Porsche, noul model de top din gama Cayenne este unul dintre cele mai sportive automobile din segmentul premium – nu in ciuda propulsiei sale hibride, ci datorita ei. La…

Citeste continuarea Aici