Transilvania Rally, a șaptea etapă a Campionatului Național de Raliuri, a programat aproape 150 de kilometri cronometrați de asfalt pe drumurile rapide și tehnice din județul Cluj. Fiind una din cele mai importante competiții ale sezonului, prezența în Cupa Suzuki a fost una numeroasă, nouă echipaje fiind la startul raliului care a adus mulți fani pe marginea probelor speciale.

Cu o superspecială amplasată în jurul Cluj Arena, cu probe de peste 30 de kilometri lungime, cu o probă-spectacol lângă oraș, la Florești, dar și cu speciala tehnică ,,Beliș” în program, Transilvania Rally a fost o cursă de urmărit, în care lupta a fost mai strânsă decât niciodată, dar care a avut parte și de incidente și răsturnări de clasamente.

Încă de la testele oficiale ale competiției, desfășurate pe o secțiune din proba ”Florești”, lupta se anunța una strânsă, cu Dănuț Budai și Bogdan Vrabie despărțiți de câteva zecimi de secundă, în timp ce Andrei Georgescu îi urma la aproximativ jumătate de secundă. Din păcate, pentru David Tarța și Georgiana Gologan, Transilvania Rally s-a încheiat mai devreme decât cei doi își doreau, cu o ieșire în decor la shakedown, Swift-ul Sport fiind imposibil de reparat în timp atât de scurt.

Cu prima probă a raliului anulată din motive de securitate, cele opt echipaje rămase în concurs au pornit pe ”Beliș”, o specială tehnică și dificilă, pe…

Citeste continuarea Aici