Cea mai lungă cursă a sezonului 2019 de raliuri, Transilvania Rally, a programat între 26 și 28 septembrie zece probe speciale rapide de asfalt în județul Cluj, cu un număr mare de echipaje la start și cu o luptă strânsă pentru podiumuri. Competiția a făcut parte din calendarul Tour European Rally, campionat în care au luat startul și echipaje din străinătate, pe lângă cele din Campionatul Național de Raliuri.

Cu un start festiv organizat joi seară pe platoul dintre Cluj Arena și Sala Polivalentă din oraș, Transilvania Rally a debutat cu o sesiune de teste la Florești, ca mai apoi să fie programate 4 probe speciale în prima zi de concurs. Din păcate, din cauza lipsei comunicațiilor între arbitri, prima probă a fost anulată, echipajele parcurgând doar 32 de kilometri vineri. Pe speciala ,,Florești”, atât pe timp de zi, cât și vineri noapte, la lumina farurilor, fanii s-au aflat în număr mare pentru a urmări spectacolul automobilistic, ca mai apoi la superspeciala de lângă Cluj Arena aplauzele să curgă pentru toate echipajele.

La bordul Citroen-ului C3 R5, Vali Porcișteanu și Dan Dobre au început Transilvania Rally cu un ritm ezitant, sub așteptările echipajului: ,,Vineri nu ne-am regăsit deloc, fiind prea precauți. Am început cursa cu proba ”Beliș”, una care nu îmi place în mod special și pe care am pierdut timp,” a spus Vali, citat de autostiri.ro, la finalul primei zile…

Citeste continuarea Aici