Gareth Dunsmore (sursa – Nissan)

Nissan comercializează deja de aproape zece ani mașini electrice, iar experiența câștigată pe parcurs arată cât de importantă este în definitiv pentru client implicarea producătorului auto în crearea de infrastructură de încărcare, dar și în a găsi cele mai bune soluții de încărcare. În acest sens următoarea mare miză este crearea unei infrastructuri de putere mică pentru încărcarea mașinilor electrice, astfel încât oricând mașina stă, să fie conectată la o priză banală, priză care se va dovedi suficientă pentru utilizatorul mașinii și, în același timp, ușor și ieftin de instalat în parcări, a declarat Gareth Dunsmore, director în cadrul Nissan responsabil de autovehicule electrice, în cadrul unei mese rotunde, la Salonul Auto de la Geneva (5-17 Martie).

„Pentru diverse magazine, mall-uri și spații comerciale de orice fel, este mult mai simplu, mai ieftin și mai eficient să monteze prize simple în parcare, prize de 3,6 kW-3,7 kW. Noi avem în Paris, la sediul nostru, circa 100 de prize, dar numai vreo 50 de mașini electrice. Ideea este că am făcut mai multe prize decât avem nevoie pentru a-i încuraja pe cei care vor o mașină electrică să facă pasul și să vadă că infrastructura nu este o problemă”, a declarat Dunsmore.

citește AICI și alte noutăți de la Salonul Auto de la Geneva 2019

În timp ce o stație de încărcare rapidă (50 kW) costă 15.000-20.000…

Citeste continuarea Aici