Aplicația Uber primește o nouă funcție, de data aceasta pentru șoferi, însă care are un impact direct asupra utilizatorilor platformei.

Citește și:

București: Uber a deschis cel mai mare centru de asistență din Europa Centrală și de Est

Noua funcție Uber: Cum te asiguri că urci în mașina corectă

Serviciul de ride-hailing Uber a anunțat introducerea unei noi funcții pentru aplicația sa, una descrisă ca o măsură suplimentară de siguranță pentru șoferi – și care totuși privește în mod direct utilizatorii.

Astfel, pasagerilor care primesc feedback negativ din partea șoferilor li se va putea restricționa accesul la acest serviciu. Utilizatorii Uber care vor primi în mod repetat feedback negativ de la șoferi vor fi, la început, sfătuiți prin notificări cum să-și îmbunătățească rating-ul.

Dacă aceștia nu își schimbă comportamentul și continuă să primească puține stele, riscă să nu mai poată comanda mașini Uber timp de o săptămână. Pedeapsa maximă – primită de utilizatorii care nu arată nicio intenție de a-și îmbunătăți comportamentul – va consta în restricționarea definitivă a accesului la acest serviciu.

Uber consideră, prin această acțiune, că va îmbunătăți calitatea serviciului. Practic, acum ambele tabere au drepturi similare: până acum, doar șoferii primeau penalizare pentru feedback negativ din partea clienților.

Exemple de comportament necuviincios din partea…

Citeste continuarea Aici