Tactică şi pilotaj de superclasă pentru Marco Wittmann (Germania) în prima cursă de la Misano (Italia). După o cursă de recuperare fantastică – el a luat startul de pe ultima poziţie a grilei ca urmare a unei probleme tehnice în calificări -, dublul campion DTM a reuşit să obţină al doilea succes al său din 2019. A fost a 35-a victorie pentru BMW de al revenirea mărcii în competiţie în 2012 şi al 25-lea triumf pentru BMW M4 DTM. Duminică a fost rândul lui Philipp Eng (Austria) să urce pe podium, care l-a capătul unei reveniri impresionante a terminat pe poziţia a doua.

Prima cursă: O problemă tehnică la modelul Schaeffler BMW M4 DTM l-a împiedicat pe dublul campion DTM să stabilească un tur cronometrat în calificări, astfel că a fost doar al 18-lea – ultimul – pe grila de start a primei curse. El a intrat la standuri pentru pit stopul obligatoriu la finalul primului tur, ceea ce s-a dovedit o mutare tactică inteligentă, care avea să-şi arate roadele după neutralizarea cu Safety Car. Odată ce toţi ceilalţi piloţi au trecut pe la boxe pentru schimbarea pneurilor, Wittmann a ajuns în fruntea cursei în turul 17. Din acel moment, el a controlat cursa cu autoritate şi a obţinut victoria.

În total, cinci BMW M4 DTM au încheiat în Top 10. Bruno Spengler (Canada) a fost al patrulea cu BMW Bank M4 DTM. Philipp Eng (ZF BMW M4 DTM) s-a clasat al…

Citeste continuarea Aici