Microsoft a participat în premieră la Salonul Auto de la Frankfurt din acest an. Compania americană susține industria auto cu servicii de cloud inteligent, edge, IoT și AI, oferind sprijin companiilor din industrie pentru a-și dezvolta și  extinde capacitățile digitale. Se dorește astfel crearea contextului favorabil pentru ca jucătorii mici din industria auto să devină furnizori de servicii de mobilitate inteligentă.

La Frankfurt au fost prezentate noutăți care se înscriu în cele trei principii cheie ale strategiei Microsoft pentru industria auto: încheierea de parteneriate în întreaga industrie, asigurarea clienților că ei sunt cei care dețin datele și oferirea de sprijin companiile auto pentru a genera experiențe unice de brand.

Eforturile companiei în materie de vehicule conectate se regăsesc în platforma Microsoft Connected Vehicle Platform (MCVP). Aceasta îmbină serviciile avansate de cloud și edge computing cu o rețea puternică de parteneri, astfel încât companiile auto să poată construi soluții de condus conectate, care cuprind de la experiențe in-vehicle și condus autonom la servicii de predicție și conectivitate.

Microsoft sprijină producătorii de autovehicule, distribuitorii și furnizorii de servicii de mobilitate pentru a accelera livrarea de soluții de condus autonom care oferă experiențe de condus sigure, confortabile și personalizate. Acest lucru este realizat printr-o serie de servicii…

Citeste continuarea Aici