Peugeot 307 comercializat începănd cu anul 2001 este automobil produs în caroserie hatchback, breck și coupe cabrio. Fiind declarată mașina anului 2002 în Europa. Motorizările au fost numeroase pe benzină avănd capacități de 1.4, 1.6 respectiv 2.0L cu puteri cuprinse de la 75 până la 177 de cai putere. Motorizările diesel au fost și ele numeroase avănd capacități de 1.4, 1.6 respectiv 2.0L cu puteri între 70 și 140 de cai putere.

Modelul prezentat azi pentru test drive este un Peugeot 307 din anul 2006 fiind un model facelift.  Acesta este unul destul de dotat sub capotă regăsindu-se un propulsor de 2.0L cu o putere 177 de cai. Ca dotări regasim pe acest model de Peugeot 307, navigație, sistem de climatizare dublu climatronic, oglinzi electrice și încălzite, 4 geamuri electrice, sistem de iluminare xenon, senzori de lumini și de ploaie, pilot automat, airbag-uri laterale și cortină.

Propulsor de 2.0L benzină livrează 177 de cai putere la 7000rpm și un cuplu de 202Nm la 4750rpm.  Avănd un consum de combustibil mixt de 8.4L/100 km declarat, ajungănd în realitate la un 10.8L/100 km.

Peugeot 307 2.0 RFK Motor

Peugeot 307 a fost apreciat extrem de mult pentru design, ergonomia nu este una foarte bună pentru pasagerii din spate, iar suspensia spate fiind una foarte rigidă neasigurând prea mult confort pasagerilor.

Peugeot 307 Test DrivePeugeot 307 Test Drive

Modelul Peugeot 307 nu necesită costuri de întreținere extrem de mari, existănd totuși probleme la…

Citeste continuarea Aici