Povestea Pirelli și a celor 147 de ani de activitate caracterizată prin tehnologie și inovație, în termeni de produse, cultură corporativă și comunicare, este relatată într-un roman grafic digital.

Pirelli

Povestea Pirelli și a celor 147 de ani de activitate caracterizată prin tehnologie și inovație, în termeni de produse, cultură corporativă și comunicare, este relatată într-un roman grafic digital. Cele cinci episoade ale „Pirelli an Italian in the world” reprezintă un “profil de companie” 4.0, pe care Pirelli îl va prezenta pe o platformă dedicată, pe site-ul www.pirelli.com. 

Formatul folosește stiluri și tehnici care includ ilustrații, imagini de arhivă și design grafic animat, oferindu-le spectatorilor posibilitatea de a accesa conținut suplimentar în timpul vizionării: Vezi aici

Proiectul, conceput pentru a aduce la cunoștința publicului cele mai importante etape ale istoriei Pirelli, se sprijină pe materialele din arhivele Fondazione Pirelli, bazându-se în același timp pe reconstituiri istorice din cartea „Pirelli. Inovație și pasiune”, a profesorului Carlo Bellavite Pellegrini, publicată de Il Mulino. În aproximativ douăzeci de minute, cele cinci episoade – însoțite de muzică și ilustrații special produse – spun povestea Pirelli din 1872, anul înființării sale în Milano, ca „G.B. Pirelli & C.”, și până astăzi.

O poveste a celor 147 de ani, compusă din oameni, tehnologie și un…

Citeste continuarea Aici