Volkswagen a lansat recent o reclamă la noul monovolum electric I.D. BUZZ, promovându-l într-un mod cât se poate de neconvențional. În speranța că vom uita complet de scandalul Dieselgate, cei de la VW încep spotul publicitar tocmai vorbindu-ne despre Dieselgate.

Reclama debutează cu un colaj audio de reportaje pe tema scandalului trucării testelor de emisii: „[…] noi detalii cu privire la Volkswagen și la scandalul tot mai grav în care este implicat. Cel mai mare constructor auto din lume este cercetat în cazul emisiilor…”.

Anunțurile rulează pe fundalul unei hale întunecate, unde un designer auto încearcă să ia totul de la zero cu un concept revoluționar. În locul fragmentelor de știri începe să răsune piesa „The Sound of Silence”, semnată de Simon & Garfunkel, ale cărei versuri pot fi interpretate prin prisma unui nou început pentru Volkswagen, a unei lumini izvorâte din beznă.

 

Citește și:

 

Metafora se concretizează vizual când noul monovolum electric VW I.D. BUZZ înaintează dramatic în prim-plan, practic strălucind. „În întuneric, am găsit lumina” este mesajul optimist care încheie spotul publicitar.

Publicat pe 5 iunie, clipul postat de Volkswagen USA a fost vizionat de 20,2 milioane de ori până în momentul de față. Majoritatea utilizatorilor care au lăsat comentarii au doar cuvinte de laudă la adresa abordării neconvenționale.

Wow, este o mișcare de PR foarte…

Citeste continuarea Aici