Test drive cu noul Renault Kadjar facelift. Cele mai mari modificări s-au în față, blocurile optice au fost puțin modificate. Proiectoarele de ceață sunt și ele LED iar grila radiatorului a fost și ea schimbată.

În spate stopurile nu prezintă modificări dar acum sunt și ele LED. Finalele de eșapament sunt și ele ascunse fiind prezente ornamente. Portbagajul nu poate fi acționat electric. Portbagajul oferă un spațiu de 408 de litri iar în capacitatea maximă oferă 520L. Mașină vine echipată cu subwoofer și un sistem audio Bose cu șapte incinte acustice. Mașina vine echipată și cu o rezervă de dimensiuni mici.

Pe bancheta din spate există suficient loc pentru o persoană până în 1.90 m. În spate regăsim două porturi USB iar ventilația a fost și ea îmbunătățită. Modelul prezentat are și un plafon panoramic.

Sub capota lui noului Renault Kadjar regăsim un propulsor turbo benzină de 1.3 L TCe ce dezvoltă 160 de cai putere și un cuplu de 270Nm. Acesta este un motor nou dezvoltat împreuna de Renault și Daimler. Regăsindu-se chiar și pe noul Mercedes A Class. Este un motor mai silențios, partea interesantă este că acest motor are un filtru de particule. Ca și în cazul motoarelor turbo diesel, proprietari acestor automobile vor fi nevoiți să meargă puțin mai tare ca acest filtru să se regenereze. Dacă vei conduce aceasta mașină prin oraș permanent, vei crește riscul de a bloca acest filtru de particule.

 

 

Moturul 1.3…

Citeste continuarea Aici